Retourneren

Slotman Solutions biedt u graag de mogelijkheid om een artikel te retourneren, zodat we iemand anders blij kunnen maken met het door u aangeschafte artikel. Mocht u toch net iets anders willen dan kunt u altijd contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe stuurt u een artikel retour

Volg onderstaande stappen als u een artikel van Slotman Solutions wilt terug sturen.

Momenteel is het erg druk en kan het tot 14 dagen duren voordat we je retourzending verwerkt hebben. U ontvangt altijd een bevestiging via e-mail.

  1. Vul het contactformulier in op deze pagina om uw artikel terug te sturen.
  2. Verpak de artikelen die u wilt retourneren goed en plak het retour-etiket op de doos. Dit retour-etiket ontvangt u via de mail, als antwoord op het door u ingevulde retour formulier die u hier vindt.
  3. Geef je retourzending af bij een PostNL punt bij u in de buurt en bewaar het verzendbewijs goed.
  4. Na ontvangst van de retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail en worden de artikelen binnen 2 weken verrekend.

Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Voorwaarden retourneren

Alle artikelen die vooraf zijn afgerekend kunnen gedurende 20 dagen aan ons worden geretourneerd.

Indien deze:

  • Onbeschadigd zijn
  • In originele staat
  • Voorzien van originele labels en etiketten

Het uitproberen van artikelen is uiteraard toegestaan. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat deze niet is beschadigd – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.                                                                                                         

Mocht je de officiële doos niet meer in je bezit hebben dan kun je ook een andere doos gebruiken, mits het retour document goed zichtbaar is. Dit zorgt voor een snelle afhandeling in het geval van een klacht.